Değerli müşterimiz,

Bu form aracılığıyla bizimle paylaşacağınız her şikayet, titizlikle incelenir ve en kısa sürede tarafınıza geri dönüş sağlanır. Bildiriminiz sayesinde gerekli iyileştirmelerin yapılacağından ve aynı durumun tekrar yaşanmayacağından emin olabilirsiniz. Yaşamış olduğunuz olumsuz deneyimi bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederiz.

Şikayet Süreci Nasıl İşler?

  1. Kayıt Altına Alma:
    Şikayet, Patiswiss Kalite Birimi tarafından kayıt altına alınır.
  2. Ürün Teslimi Talebi:
    Şikayet konusu ürünün Patiswiss ekibine gönderilmesi talep edilir.
  3. Ürün İncelemesi:
    Gelen şikayet konusu ürün, Patiswiss Kalite Birimi tarafından titizlikle incelenir.
  4. Sonuç ve Geri Bildirim:
    İnceleme sonucunun paylaşılması için Patiswiss Kalite Birimi, müşteriye dönüş sağlar.